fbpx

Hidrolats de romaní i de xiprer a la tardor

Ja ha començat la tardor! I des d’ Alimara us volem ajudar a estar en sintonia amb l’energia d’aquest moment. Per això volem fer-ho explicant-vos els beneficis dels hidrolats de romaní i de xiprer, una planta i un arbre meravellosos que floreixen i es destil·len durant aquesta estació.

Quan s’arriba a l’equinocci de tardor, desprès dels excessos de les vacances d’estiu, és un bon moment per netejar el nostre organisme; i tots dos hidrolats són fantàstics per depurar-lo.

L’hidrolat de romaní: és una planta solar i activa tot el nostre metabolisme. És un aliat perfecte per reforçar el nostre cabell i, a més, a nivell energètic, polvoritzar l’hidrolat en els espais on vivim, ens ajudarà, per exemple, a estar més concentrats.

L’hidrolat de xiprer també és molt útil per depurar l’organisme a nivell limfàtic; pel els tractaments capil·lars i sobretot quan es té tendència a tenir caspa i/o picors. Quan s’utilitza com a polvoritzador, funciona per preparar els nostres espais per a la meditació.

✔️Procedent d’agricultura ecològica
✔️Apte per a ús alimentari
✔️100% pur
✔️Natural, sense barreges ni manipulacions