28 maig Protegeix-te del sol amb una alternativa natural
Arriba el cap de setmana i segur que, entre els nostres plans hi ha el de perseguir el sol, sigui quin sigui! El de mar o muntanya.
Evident! Desprès de tantes setmanes a casa i amb l’ambient tan estiuenc que es respira aquests dies, és lògic que sortim a caçar el sol com si anéssim a caçar bolets.
✪ Però alerta!! Certament, parar el sol és bo per a la nostra salut ja que ens ajuda a sintetitzar la vitamina D; però és important no abusar-ne i protegir-se amb un filtre solar que no sigui perjudicial per a la nostra salut ni per al medi ambient.
Com en la resta de la cosmètica convencional, la majoria de les cremes solars que hi ha al mercat estan compostes de filtres químics, colorants i perfums sintètics, que poden repercutir directament en el nostre organisme (generar al·lèrgies…) i fer també la guitza a l’ecosistema del qual formem part.
Entre els millors productes que des d’ALIMARA ESPAI SALUT hem escollit per tal que els nostres clients gaudeixin de l’estiu amb salut i consciència mediambiental, hi ha la crema solar SPF30 ecològica, vegana i sense plàstic, SOL DE IBIZA. Sense filtres químics, sense metalls pesats i sense diòxid de titani. Perfecte per cuidar la pell de tota la família.
Els seus principis actius naturals, orgànics i biosostenibles són respectuosos amb el medi ambient i permeten que la pell obtingui els seus màxims beneficis. La seva característica essencial és que la crema utilitza un filtre mineral enlloc d’un filtre químic.
Una alternativa natural per gaudir al màxim de la natura!
